Sandneslekene 2012 og Hull i ørene

15 09 2012

This slideshow requires JavaScript.

I dag har jeg og Jonas representert Bogafjell skole på Sandneslekene 2012, vi har vært på Sandnes Stadion og løpt både 60 m og 600 m 🙂 Og som vi alle vet, – er ikke det viktigste å vinne, men å delta! Vi traff også Henrik Ingebrigtsen der, som dere ser her på et av bildene, det var nemlig han som sto for medaljeutdelingen. Mia var Heiagjeng, – og etterpå dro vi til Sandnes for jeg og Kaja (lillesøsteren til Mia) skulle ta hull i ørene, – det hadde vi nemlig planlagt i går…., Mamma`en til Mia måtte holde meg i hånda, – og jeg var en god støtte for Kaja når det ble hennes tur, da synes hun det var trygt å godt å holde i min hånd 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

