Feiring med Jentene i Klassen

7 09 2012

This slideshow requires JavaScript.

I dag har jeg feiret 12 års dagen min sammen med de utrolig flotte jentene fra klassen min 🙂 Og jeg har hatt en kjempekveld! Vi har feiret dagen på skolen hvor Mamma jobber, – vi har spist taco og is, og  hatt mange kjekke leker 🙂 Vi har bl.a hatt mimeleker og stafett, – et av innslagene i staffetten var at vi måtte ta på oss et klesplagg samtidig som vi måtte holde en ballong i luften, – og så måtte vi spise både lakrissnorer og kjeks mens vi sang bæ bæ lille lam 😉  Og her kan du se litt av det vi har gjort i dag 🙂

Handlinger

Information

2 responses

9 09 2012
Ida Kristine

Det var kjempe gøy i bursdagen din Julie…!!!! 🙂

10 09 2012
jegerjulie

Det var veldig kjekt å høre at du koste deg, for det gjorde jeg også! Hilsen fra Julie

Legg igjen en kommentar

