Hipp Hurra jeg er blitt 12 år!

5 09 2012

This slideshow requires JavaScript.

Den 25 august ble jeg 12 år, men siden pappa var Offshore og Amalie var på hyttetur, utsatte vi feiringen litt, – og nå har jeg feiret 2 av 3 bursdager (Klart jeg må feires 3 ganger) 🙂 På Fredag hadde jeg invitert hele  «Klubben» min til bading, film og taco, – Så da var vi først 8 stk  og badet i Giskehallen og 11 stk hos meg etterpå – Dette var virkelig en bursdagsfeiring helt etter min smak 🙂

På Lørdagen var det familiebursdag, – da kom (nesten) hele gjengen fra Egersund og Marita & Håvard selvfølgelig, – Pappa hadde kokt pinnekjøtt og Mamma hadde bakt kake 🙂 Dette var også en utrolig Koselig dag,  jeg lekte masse med søskenbarna mine, og  Amalie og Thea dro ut på fotoshoot.  Neste feiring blir til helga hvor jeg har invitert alle jentene fra klassen min 🙂 Jeg Gleder Meg!

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

