Siste Sommerferiedagen på Solastranden

19 08 2012

This slideshow requires JavaScript.

Denne helga har vært kjempefin, – Og siden mamma har vært litt treg kom alle 3 innleggene nå i dag…., Jeg har vært på tur i Arboret med Markus & Amira, Mia & Mira, Jonas, Tiril & Biffen og Bacon og lekt Boksen Av, – Jeg og Karoline har vært i Stavanger på Funkisdagene, – hvor vi bl.a drukket kakao på Sjokoladepiken, lekt i Geoparken, hørtpå konsert med CC Cowboys på torget og stekt Pinnebrød, – en Bytur helt etter min smak med andre ord 😉 Og dagen i dag som er siste dag i sommerferien min har jeg, Amalie og Mari kost oss på Solastranden, – Vi har bygget Sandslott, tatt masse bilder og hoppet i Sanddynene 🙂 Men nå er jeg klar for skole i morgen for da begynner jeg i 6A 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

