Krabbeteiner

12 07 2012

This slideshow requires JavaScript.

Etter turen til Flona var det tid for å sette ut krabbeteiner, – da la vi gårsdagens fangst inni fangposene som vi festet inne i teinene før vi kastet dem på sjøen:) Farfar og pappa hjalp oss med å gjøre dem klare, og siden vi har satt ut 6 teiner håper vi nå på storfangst i morgen 😉 Etterpå måtte jeg også ha noen runder på sjøen hvor jeg kjørte båten selv, –  det er liksom bare her jeg har mulighet til det, – men når mamma er med må jeg kjøre veldig forsiktig for hun liker hverken krappe svinger eller bølger! Og så dro vi ut på Grotlesanden og samlet albueskjell, – de har vi tenkt å lage noe av senere 🙂

Handlinger

Information

2 responses

13 07 2012
Turid

Det er så koseligt å lese bloggen din Julie. Ha en fin ferie. Ser ut som du koser deg med Markus.
Klem fra Turid

21 07 2012
jegerjulie

Hei på deg Turid 🙂 Ja jeg har kost meg Masse på Ryland, – spesielt når Markus ble med meg 🙂
Klem fra Julie

Legg igjen en kommentar

