Med Mamma på jobb

21 06 2012

This slideshow requires JavaScript.

Siden jeg hadde hostet slik i natt, klassen min skulle ut på langtur og mamma ikke begynte før kl 10.00 i dag, fikk jeg sove lenge og så bli med henne på jobb 🙂 I dag var siste skoledag for 10 trinn på Lundehaugen ungdomskole, og det feiret vi med en picnick ute i skolegården 🙂 Før det var øving for mamma og resten av lærene som skal opptre for elevene i kveld, når vitnemålene skal deles ut. Sjekk kostymene deres da 😉 Jeg var forøvrig noe fornærmet over at ikke jeg også var tildelt en rolle…., men jeg tok saken (mikrofonen) i egne hender når bandet holdt på å rigge seg klare på scenen og kjørte mitt eget sololøp 😉 Helt til pappa kom og hentet meg på motorsykkelen 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

