Superlekene 2012

16 06 2012

This slideshow requires JavaScript.

Selv om det har regnet nesten hele dagen på (gamle) Stavanger Stadion i dag, – har humøret og konkurranseinstinktet mitt vært helt på TOPP!!! I dag har jeg, Mia og Markus deltatt på Superlekene 2012, – vi har løpt bl. a 60 m, 100 m, stafett, hoppet lengde og spilt boccia 🙂 Og jeg har gitt ALT,- i flere av øvelsene deltok jeg opptil 4 ganger, bare fordi jeg synes dette var så GØY! Og øyeblikket når jeg sto øverst på pallen og fikk medalje (siden vi alle er vinnere) var ubeskrivelig 🙂 Et par lokale «kjendiser» var også med i dag, – du kjenner kanskje igjen tidligere fylkesordfører Tom Tvedt og tidligere Idolvinner Kjartan Salvesen? 😉

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

