7 Nutstur i Sandnes

3 06 2012

This slideshow requires JavaScript.

Idag har jeg, Ine og Jonas gått 4 av 7 nuter, – Lengden på denne turen er ca 11 km, og det er andre året på rad jeg er med på dette 🙂 Jeg traff en del kjentfolk i løypa og fikk hilse på et par flotte hunder. Storesøsteren min Amalie gikk sammen med Solveig og Sigve, – de hadde et litt høyere tempo enn oss, men vi hadde pause sammen på den første toppen 🙂  Jeg har hatt en kjempefin dag i veldig godt selskap, – men kommer nok til å være noe sliten i kroppen i morgen tenker jeg….., 😉

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

