Hest er Best

24 05 2012

This slideshow requires JavaScript.

Hest er GØY :) Jeg liker både å ri og å stelle og kose med “hesten min”, – til og med å spa opp litt bæsj inne i ridehallen er kult! Men det aller aller beste er selvfølgelig når vi drar ut på tur, – og spesielt når hestene traver :) I dag har vi gjort mange øvelser på hesteryggen, – vi satt til og med bak frem på dem, – det var både spennende og skummelt på en gang.  Og så har jeg lyst å skryte litt av de 2 utrolig kjekke jentene som leier hestene for oss:) De er også BEST :)

Etter ridningen dro vi rett opp i Melsheia for å trene orientering, og i dag løp vi helt fra SI-hytta til Bråsteinsvatnet og badet :) Og i morgen drar jeg til Danmark, hvor jeg blir hele pinsehelga :) Gleder meg!!! Snx :)

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

