Keukenhof Amsterdam

8 05 2012

This slideshow requires JavaScript.

Selv om dette er MIN blogg har Mamma fått lov til å legge ut disse flotte bildene, – Jeg liker veldig godt blomster, spesielt i så flotte farger som dette 🙂 – Mamma og Pappa har nemlig vært en langhelg i Amsterdam, – og jeg er bittelitt fornærmet over at jeg ikke fikk bli med! Men for å si det helt ærlig så liker jeg IKKE storbyer noe særlig, – og dette berømte shopping-genet alle snakker om, er jeg absolutt IKKE født med!!! – Så dersom jeg tenker meg litt om, hadde jeg det nok egentlig best hos Turid denne helga ja 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

