Vårslippet 2012

1 05 2012

This slideshow requires JavaScript.

I dag har jeg og mamma kjørt en liten bit av av årets vårslipp 🙂 Dette var rett og slett KJEMPE KULT!!! På vei inn til Stavanger stoppet vi først langs motorveien, og der var jeg så heldig å få lov til å sitte på en ekte Harley sykkel mens vi ventet på alle MC`ene skulle komme fra Jæren, – og når de kom, ble jeg helt fra meg av begeistring! Jeg ble også overrasket over hvor mye folk som hadde samlet seg på broene over motorveien og langs veikanten, – og jeg vinket det jeg var god for når mamma kjørte i sakte fart, – men ellers måtte jeg holde meg veldig godt fast i henne!!! 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

