Farfar leser også bloggen min.

26 04 2012

This slideshow requires JavaScript.

Farfaren min bor på øya Bremanger som ligger i Nordfjord, og jeg synes det er så utrolig kult at han også nå har begynt å lese bloggen min 🙂 Derfor fikk jeg lyst å lage et lite innlegg om det aller kjekkeste jeg gjør når jeg drar på sommerferie til farfar, nemlig å dra ut med sjarken hans for å fiske krabber, – Og som du kan se på bildene så pleier vi å få en del 😉 Bildene jeg har lagt ut her er fra sommrene 2004 og 2007, da var jeg ca 4 og 7 år. Marita og Amalie er også med på noen av disse bildene, – Og nå har jeg faktisk allerde begynt å glede meg til vi skal dra nordover igjen i sommer 🙂

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

