Dyreparken i Kristiansand.

7 04 2012

This slideshow requires JavaScript.

I Påsken har jeg også besøkt dyreparken i Kristiansand, og her kan du se litt av det jeg opplevde denne dagen 🙂 Jeg liker definitivt tigrene best, men det var også spennende å se på når ulvene kom løpende ned åssiden for spise! Gaupa synes jeg også var veldig søt, den kunne jeg virkelig godt tenkt meg å hatt med meg hjem 🙂 For de av dere som har gått løypa gjennom Nordisk Villmark vet at denne ender ut i Kardemomme By, og her klatret jeg opp i tårnet til Tobias. – Sabeltann`s Verden var ikke åpen for sesongen, og det synes jeg var litt kjipt…, Mamma sa at han også hadde dratt på Påskeferie…,

Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

